San Diego's KUSI-TV will not be fined for the 22 times it failed to provide captioned emergency information for the aurally impaired in 2008. Initially, the station was fined $25,000 for the violations, but that has been dropped. The station argued that the broadcasts were based on partial information that, had it been captioned, may have proved misleading.

Full Story:

Related Summaries